De rioolratten scenario's bij de moord op Saddam

Von: R.Wereldsman (r.wereldsman@planet.nl) [Profil]
Datum: 04.01.2007 08:09
Newsgroup: nl.politiek nl.actueel.terrorismebe.politics
De propaganda dat het barbaarse onrechtmatig moorden van Saddam
door ophanging niet in het geding is maar de verfilming ervan is een
scenario
dat ik verwachtte. Wie twijfelt aan het scenario zal de mond worden
gesnoerd;
Een verdachte zal worden opgepakt en als hij pech heeft zal hij/zij
ook nog zogenaamd worden veroordeeld.

Maar uit vragen wereldwijd, hebben de Amerikanen in de gaten
dat deze propaganda (alleen) ongeloofwaardig is en geen indruk maakt.
De wereldbevolking blijft de barbaarse daad van Bush, barbaars vinden en
niet
degenen die de barbaarsheid van Bush in beeld hebben gebracht.

Dit scenario geeft blijkbaar dus geen bevrediging.
Gisteren werd een nieuw scenario wereldwijd uitgeprobeerd.
"De beulen van Saddam zijn andere onbekende beulen die
de oorspronkelijke beulen aan de kant schoven."

Eerlijk gezegd, ik kan veel vantevoren overzien maar deze had ik niet kunnen
bedenken.

Maar ik vind dat het scenario een paar mooie componeneten heeft:
1) de mensen zouden kunnen denken dat duizenden Irakezen klaar stonden
en alles riskeerden om Saddam met eigen hand op te hangen.
2) de mensen zouden kunnen denken dat niet de Amerikanen de barbaarse
ophanging
hebben georganiseerd

Als dit scenario werkt dan is Bush helemaal klaar en dan kan hij zijn
vruchten plukken bij "het volk" in racistendom
Maar ook dit scenario roept andere vragen op die de scenario schrijvers
niet hadden voorzien.

Ik raad iedereen aan de probeer scenario's in de gaten te houden
en op te letten welk scenario na verloop van tijd, het vaste scenario wordt
waarmee
racistendom de geschiedenis wil ingaan.

[ Auf dieses Posting antworten ]

Antworten