Re: Hoeveel kan ik investeren

Von: ps (my@e.mail) [Profil]
Datum: 06.04.2006 01:24
Newsgroup: nl.ondernemen
Trabant <Polen@trabant.com> wrote in
news:44343486$0$11075$e4fe514c@news.xs4all.nl:

> Nou je boekhouder denkt met teruggave van belastingen alles te kunnen
> financieren. Geloof je het zelf?

Ik ken ondernemers die er veel mee doen....

> Heb je helemaal niets als dekking praat dan niet over winst.

Ik heb veel winst, inderdaad wat betreft de bank, geen dekking...

> Praat dan niet over ooit terugbetalen.

Ik heb geen schulden.....

> Praat dan niet over serieus ondernemen.

Ik moet (en kan) er van leven.....

> Praat dan niet over serieus met winst omgaan.

Niet uitgeven dus?

> Praat dan ook niet over caschflow.

Dat geld in mijn hand? Of het geld op mijn bank?

> Hou meteen op. Je wil gewoon iedere investeerder een loer draaien.

Ik wil jou niet graag als investeerder. Wat is volgens jou winst?

ps.

[ Auf dieses Posting antworten ]

Antworten